Saturday, May 8, 2010

kontemporari moden


Aku suka deco dia... ada gaya... kontemporari moden.... cuma... nape tak pakai flat screen..... aku rasa gambar ni diambil di awal malam.... perghh... nampak cantik...... aku rasa yang membuatkan cantik.... tone lampu dia kot....
Kalau dari bab politik...... hehhehe..... Pak lebai pun ada nafsu gak.... ikut korang la nak cakap apa...... maleh aku sembang.
Kalau penyokong pembangkang, mesti dia akan cakap.... Pejabat PM berjuta.... nape plak pejabat pemimpin mereka tak boleh. Dan pada para penyokong BN... dia akan ludahkan balik apa yang pemimpin Pembangkang perbodohkan kepada penyokong mereka.
Apapun..... Aus... ko jgn tanya aku lagi yea... " Ko suka ek rumah camtuh. "
artikel gua dan rbf
/me sesekali ada akal.. gunakan la.....

No comments:

Post a Comment