Wednesday, October 6, 2010

katakan tidak pada broadband maxis

Bengang... kepala naik sakit layan tenet. Rasa macam ditipu. Menyumpah aku dengan maxis. Memang cilako. Kalau takde kontrak dah lama aku terminate. Dulu ok je. Kekadang down tu biasa la. Tapi ni hah,.... dah sebulan macam siput sedut. Manjang kena refersh.

Bayar mahal tapi service macam sial. Kat Bandar besar pun macam sial apatah lagi kat kg. Jangan harap la nak dapat line maxis. Kalau takat keluar produk tapi tak upgrade... baik tak payah jual. Takde nak menyakitkan hati orang.

Ok... aku boleh terima sebab salah aku dalam memilih. Dulu masa trial semuanya ok.... tapi bila dah beberapa bulan pakai service macam cilako.

Macam mana aku tak menyumpah... kalau dalam rumah kena cari port untuk dapatkan line yang bagus.

Kalau aku tau semua ini terjadi, baik aku pakai celcom. Tak sakit hati. Kalau sesekali down pun tak sakit hati sebab bayar murah.

Apa pilihan intenet yang bagus..? Streamyx, atau P1 yang boleh digunakan ramai2..? Kesimpulanya, broadband maxis paling sial kalau dibandingkan dengan yang lain.

/me yang ada kat kepala “streamyx”.. layan....

No comments:

Post a Comment