Thursday, October 7, 2010

Nafi... nafi.. nafi...

Pembangkang asyik nak menuduh umno kaki fitnah maka aku nak membuktikan siapa sebenarnya yang kaki pusing, kaki belit atau segala kaki fitnah.
Aku tak copy entri dari utusan atau blog pro umno. Tapi sebaliknya aku buktikan melalui berita fitnah media mereka sendiri. Kalau aku copy dari utusan Malaysia, nanti mereka kata, utusan temberang.

Semalam penyandang Ketua Cabang Kapar Mohd Bakri Abdul Wahab ketika ditemui FMT semalam kesal dengan insiden itu mendakwa ada dalang yang cuba mensabotaj mesyuarat dengan melakukan kekacauan dan menganggu perjalanan proses undi.
"Kumpulan yang tidak bertanggungjawab itu ada antaranya bekas ahli Umno dan Pekida tapi mengaku jadi ahli PKR.
"Melalui rakaman foto yang dirakam petugas kami mengesahkan individu yang dikenalpasti adalah bukan ahli PKR.
BEKAS.... kalau dah bekas apa kaitan dengan umno..? bangang ke apa dia ni. Anwar bukan bekas ahli umno..? Bukan ke semua pemimpin Pkr adalah sampah umno..?


Bukan ini sikap jalanan ajaran Pkr.?

Kalau bukan ahli sendiri, mengapa petugas Pkr tidak menghalang mereka dari membuat kacau..? Bukankah hanya ahli sahaja yang dibenarkan masuk untuk mengundi pemilih.? Bukankah kedatangan ahli menjadi bukti keahlian mereka.? Kalau nama mereka masih dalam keahlian, mengapa menidakan keahlian mereka dalam parti..? malukah ahlinya seperti penghuni sarkas.? Aku nak tanya Saifudin... siapa Xavier Jayakumar..? Bukankah beliau ketua cabang dan Yb Kota Raja ..? Siapa yang ditumbuk..? Bukan ke Kottapan tu saingan nya..? mereka ini bukan ahli pkr ka..? Pkr ini parti zoo ka..? Semuanya terjadi kerana kuasa. Aku buktikan disini.

Mengapa tidak mengaku sahaja bahawa politik Pkr memang kotor.? Kenapa umno yang dituding..?

PETALING JAYA: Beberapa ahli parlimen PKR hari ini menyokong saranan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim supaya kemelut politik kotor dalaman PKR dihapuskan.

Khalid ada jawaban. Kenapa tidak tuduh Zaid orang umno sedangkan sudah beberapa kali beliau mengaku politik pkr memang kotor.? Sudah beberapa kali beliau memberi kenyataan sedemikian..? Sidang media pagi tadi juga dia mendakwa Politik kotor. Dia ahli parti mana.?Kenapa nak nafi lagi.?

Siapa dia ni.

import samseng filem tamil...

Inikah perangai seorang ahli majlis.?

/me Siapa fitnah siapa..?

No comments:

Post a Comment