Tuesday, October 5, 2010

paria melayu

Aku tak pernah berminat dengan orang kerek macam Nazri Aziz. Dari dulu aku sering bertanya... macam mana umno boleh melantik orang seperti dia menjadi menteri? Satu ketika dia menjadi liabiliti kepada parti tapi... sampai sekarang umno masih menyimpan dia dalam sangkar emas.

Sekarang aku semakin meluat. Bukan setakat perwatakan yang kerek malah kenyataan senada dengan Anwar. Malah semalam budak kurang ajar, Azmin Ali mengeluarkan ayat bangsat.

“tersungkur di Australia”. Mahathir tidak tersungkur kalau setakat melayan budak kurang ajar seperti Azmin. Mahathir manusia biasa. Yang sihat pasti sakit yang hidup pasti mati.

Ayat tersungkur biasanya digunakan dalam sesuatu pertandingan. Dan bukan sebab sakit. Kalau Azmin katakan Mahathir tersungkur... adakah selama ini Mahathir melawan TUHAN.?

Apa jasa Azmin.? Apa jasa Nazri Aziz.? Yellekk tambi. Cakap macam ko ini hebat. Tapi sebenarnya engkaulah manusia yang sombong... angkuh, bongkak dan mementingkan diri sendiri. Ko melayu yang tamak. Hati penuh nanah. Busuk punya orang.

Mereka ini paria yang merosakkan bangsa dan negara. Kalau la Malaysia ini diperintah oleh otak nko berdua... tidak mungkin Malaysia ada Putrajaya. Tidak mungkin ramai melayu yang cerdik pandai. Dan tidak mungkin pada yang sama cina boleh menjana kekayaan.

Kalau mereka ini budak kecik... mungkin aku dah terajang. Nasib baik dah besor dan nak mampos.

Pergi jahanam pada mereka berdua. Shittt...... bangsat punya orang.

/me dari akar umbi sampai ke pemimpin... sama sahaja. Perosak..

No comments:

Post a Comment