Wednesday, October 6, 2010

riuh sekampung

Masih bengang lagi bila orang kata aku hanya seperti dalam tempurung. Disuruhnya aku membaca bacaan yang sekadar fitnah dan putar belit. Tak malu ke kopiah atas kepala..?

Dalam harakah "Menurutnya, Umno menyuburkan kegiatan maksiat kerana ia sebagai satu senjata yang berkesan supaya rakyat diulit dengan mimpi dan tidak mempedulikan apa pemimpin BN hendak sapu harta rakyat"..

siapa yang menyuburkan dan menambahkan maksiat..? semalam aku dah tulis dan aku bagi bukti kalau aku baca harakah aku hanya membaca bahan fitnah.

Beliau mengulas serangan bertubi-tubi dari Umno dan umat Islam berikutan pertambahan yang ketara pusat-pusat hiburan dan kesihatan yang disalahgunakan dengan menjadikannya pusat perjudian dan pelacuran serta kegiatan tidak sihat yang lain.

INi khalid cakap. Bukan umno yang cakap. Nak cakap umno fitnah lagi ke..? Kalau ladang kita besar makin la banyak hasil. Dan kalau pusat maksiat banyak... bukan ke maksiat makin banyak.?

Nak tanya orang yang dikatakan ustaz ni.... siapa yang menyuburkan..?? PKR ke UMno..? Baru nak pasang cctv dah riuh sekampung....

/me ustaz ada lesen memfitnah.??

No comments:

Post a Comment