Thursday, October 7, 2010

suratan atau kebetulan

Setelah aku baca ulasan azli sukri… baru aku faham cerita Rahimi. Dua akuan sumpah yang ditandatangani oleh Rahimi telah hilang dalam simpanan Latheefa. Akuan sumpah itu amat berguna untuk menjadi bukti terpenting untuk mengugurkan kes liwat beliau.

Berkemungkinan kandungan akuan bersumpah tersebut ada menyatakan bahawa Rahimi orang yang meliwat Saiful. Untuk ia nampak ia relevan dengan jalan cerita, maka Anwar telah mencipta plot yang lebih terancang.

Jika timbul persoalan, kalau Rahimi yang meliwat kenapa Anwar dilibatkan.? Bukankah ia hanya kes pasangan gay biasa atau kejadian rogol..? Jika persoalan itu timbul, maka berkemungkinan isi kandungan akuan sumpah tersebut telah menyatakan bahawa ia adalah rancangan Najib untuk memburukkan nama baik Anwar. Dan jika ia berlaku, maka simpati kepada Anuar semakin menjadi2.

Apapun.. baca la sendiri ulasan Azli Sukri yang jelas.

Semalaman aku baca kronologi Anwar di cyerbertrooper.. Jika aku hayati, ia umpama kisah benar. Bukan senang nak mencipta konspirasi seperti itu. Kalau ia sekadar buku cerita, tiada kaitan dengan yang hidup bagi aku ia tulisan agak mudah.

Namun, nama-nama yang dipetik adalah nama sebenar. Empunya nama boleh menafikan apa yang di tulis. Tapi sehingga kini tiada laporan polis atau mereka membuat penafian. Maka aku kira memang itu cerita benar dan ada kaitan dengan orang yang masih hidup.

Kebetulan atau suratan dimana semasa pesta gay di Indonesia, Anwar juga ada program disana.? Tapi mengapa semuanya kebetulan..?

Baru-baru ini, rakyat Malaysia dikejutkan oleh kenyataan Sir Richard Branson yang menyokong Anwar. Sir Richard Branson dikenali kerana memiliki sebuah kelab gay dan mempercayai kebebasan total dalam segala-galanya termasuk seks, pastinya.

Sebenarnya, dalam kes liwat Anwar amat mudah. Kalau seseorang itu lapar, sure dia akan cari makanan. Sama la dengan kes ini. Siapa Saiful sehingga dia menjadi “beg tangan” Anwar.?

Hadiah daripada Anwar.? AIDC

/me bangkai gajah susah nak ditutup

No comments:

Post a Comment