Wednesday, April 24, 2013

Dah main bom bom


Pagi masuk kerja baca utusan : Nibong Tebal, letupan di ceramah BN. Balik minum pagi baca utusan : Bilik Gerakan Sungai Leman dilempar bom petrol.
Cerita bergambar dari pejuang bangsa.






update - Bom kedua siap berwayar ditemui unit pemusnah bom dan ia telah diletupkan .Kekuatan letupannya lebih kuat daripada bom pertama.





Ceramah perdana anjuran Barisan Nasional (BN) Parlimen Nibong Tebal di Jawi di sini gempar apabila berlaku letupan misteri mengakibatkan seorang petugas parti cedera.
Letupan pada kira-kira pukul 10.15 malam itu berlaku di longgokan sampah, terletak kira-kira 10 meter dari pentas utama.

Ketika kejadian, Pengerusi Gerakan negeri, Datuk Dr. Teng Hock Nan sedang berucap di depan hampir 3,000 hadirin.

Antara yang hadir ialah calon BN bagi Parlimen Nibong Tebal, Datuk Zainal Abidin Osman dan Pengerusi BN Pulau Pinang, Teng Chang Yeow.




Macam-macam boleh berlaku dalam pilihanraya. Tapi biarlah yang terjadi itu berpada-pada. Jangan sampai anak beranak, adik beradik bergaduh atau ada nyawa yang tergadai.
Mengapa semua ini terjadi pada negara kita. Kita nak negara kita anak kita seperti ini kah.?


Photo: #SURIAH-SYAM #NEGERI SEJUTA SYAHADA#REVOLUSI ISLAM MENUJU KHILAFAH

..........................







==================
SUKSESKAN MUKTAMAR KHILAFAH, SATUKAN UMAT, TEGAKKAN KHILAFAHPhoto: #SURIAH-SYAM #NEGERI SEJUTA SYAHADA#REVOLUSI ISLAM MENUJU KHILAFAH

pernah melihat anak kita, atau anak saudara kita yang masih kecil teriris pisau kemudian berdarah....  panik dan kasihan yang muncul diantara raungan tangisannya..

tetapi kalau luka ini...  tak terbayang...





==================
SUKSESKAN MUKTAMAR KHILAFAH, SATUKAN UMAT, TEGAKKAN KHILAFAH
Photo: #SURIAH-SYAM #NEGERI SEJUTA SYAHADA#REVOLUSI ISLAM MENUJU KHILAFAH

mungkin anak ini sedang mengajaknya bermain...  tapi kita yang dewasa jika melihat seperti ini, kayak diaduk2 perasaan kita..
 





==================
SUKSESKAN MUKTAMAR KHILAFAH, SATUKAN UMAT, TEGAKKAN KHILAFAH


No comments:

Post a Comment