Friday, May 3, 2013

Anwar mengaku bebas, plural dan liberal.?


Blog Presiden Keadilan digodam.? Arghh… ikut kamu la. Parti kamu pun apa kurangnya godam blog-blog orang. Jadi padan la… yang pasti anak dengan bapa sama2 ada video sensasi. Aku masih ada link video part 1, then part 2 ada kat matkilaupenang, part 3 bila nak kuar…?
Ada member Fb dah tengok ke adegan yang tak senonoh… tp dia dh lupa blog mana dia tgk. Huhuhu… 

Mat kilau penang dah keluarkan semua video.
Part1, part 2, part 3. Aku tak nak terbabit dalam adegan lasak ni. Korang click la sendiri. Ni link untuk video penuh.

Tapi print screen ini tidak dinafikan oleh admin Anwar…

Ia agak mengelirukan. Aku check kat blog Anwar tidak ada artikel ini. Then aku try kat google “anwar ibrahim blog kita akan mempunyai kerajaan persekutuan baru”.
Apa yang keluar..?
anwaribrahimblog.com/category/anwar/
·          
·          
5 hours ago – Kita akan mempunyai kerajaan persekutuan baru yang akanmembawa kita kepada Malaysia Baru:Malaysia yang lebih bebas, plural, liberal di ...

So maksudnya memang ada blog tersebut ada mengeluarkan artikel tersebut tetapi sudah ditarik balik kerana aku try bukak link tersebut :
Laman Tidak Dijumpai - Ralat 404


Akhirnya memang terbukti Anwar memang ada menulis dan menarik balik artikel ini. Semua agama sama.

No comments:

Post a Comment