Sunday, May 5, 2013

padan muko...

Kalau tidak dikawal memang akan terjadi seperti ini. Malam tadi pun, orang pakatan menunggu gang BN masuk. Kebetulan baru nak gerak, 3 budak Sb sempat bagitau, gang pakatan dah ready nak pukul mereka. Siap dengan kayu dan pelbagai lagi. Apalagi budak-budak ini naik angin la. Doorang nak redah je, mereka sikit pun tak takut. Apa nak jadi-jadi la. Tapi niat mereka dihalang dan diminta bersurai oleh KP kampung aku. Biarlah mereka dengan labu-labunya.
Budak muda kan…  dorang nak lepaskan geram pergi bando tapi sempat dikejar. So kira budak dun aku tak pergi bando. Ada info kat bando tengah panas. Jalan semua jam. Budak2 nak bertempur. Pagi-pagi minum… hahhahaa.. sama cam dalam gambar ini. Tapi kesiannya semua melayu. Tak kisah la Dun lain kecewa sebab Dun aku tak hantar orang… bukan pentingkan diri sendiri, tapi untuk apa bergaduh..?


Melihat insiden ini, hahhahaa… tu la ingat kuat sangat. Aku sikit pun tak kesian. Lu tengok la video tu sendiri. Sape yang halang jalan dan siapa yang tolak moto tu jatuh..?  jangan fikir diri kita kuat, jangan fikir hati kita sahaja atau jangan fikir korang tu boleh buat suka hati mak bapak ko. Bagi aku, ko la yang bodoh. Nasib baik tak pecah kepalo dan terus gilo…. Hahaha..

Agak agak la kalau nak buat provok pun... jangan la kat jalan. Ada otak tapi letak kat lutut. Padan muko ko.. makan bubur seminggu.. kah kah kah.. yang bestnya, korang yang eksen korang yang kena blasah.... wakakakaka.....

Gambar aku cedok kat Sungai rapat on9
Padan muko, nasib baik baik tak hilang gigi
tengok siap ada kayu lagi
nape buat provokasi kat jalan..? takde tempat ke nak kempen.. ini la pr... parti rusuhan


No comments:

Post a Comment