Thursday, October 8, 2009

ada aku kesah..?

Gelak tak habis lagi, terbacalah posting terbaru perisik. Wahh... memang dasyat betul pukulan orang umno. Pecah kepala brother ni. Kalau masuk spital kompem dapat 180 jahitan. Kalau ajis yang kena jentik dah bersarung satu leher... mau brother ini masuk icu. Tapi harap2 dia tak jalan la... kecian mak ayah dia.... kang mati dalam kebodohan plak.


Baru semalam aku suruh buat adegan yang lagi gempak, hari ini punya terus cerita memang gempak. Tak cukup dengan tangan, di rembatnya mamat ni dengan parang. Adeh.... zasss kat belakang dek hulu parang. Kenapa hulu bukan mata parang..?

Ye la... cuba peratikan betul2... koyakan baju macam pakai benda yang tajam. Halus je yang koyak. Takan hiris baju atas mejo..? Pening kepala aku fikir... takan koyakan baju yang sebesar itu tidak melukakan badan. Aku tengok cam tak luka pun belakang mamat ni. Ada ilmu kebal ko..?

Tak luka tapi berdarah..? huh... ini kes ajaib ni. Boleh masuk majalah mastika. Luka takde tapi berdarah.Then darah kat baju pun dah jadi macam misteri. Kalau kena slash, takan la luka tu macam luka xcident. Besar bulat. Then.. yang tak luka pun ada darah..? adehh... sekali pandang dah macam incredible hulk. ~~! huh...


Yang luka sorang je..? kata 100 orang yang menyerang..? takan dalam markas Pas hanya ada 10 orang.? Bukankah kebiasanya markas dipenuhi dengan berjuta2 penyokong.? mana penyokong yang lain..? dah cabut lari..? arrggg... lantak ko la labu. Nak buat drama ka... nak pecah kepala ka..... Jagindas akan cakap. " ada aku kesah..? " hahahaa

Biasanya benda camni orang pakatan yang buat. Tapi kali ini umno yang buat. Horeyyy.... aku suka sangattt dengan sape yang buat. Baru ada telor. Selama ini, mereka nak demo, nak pukul ke nak apa ke... orang umno hanya melalak. So sekarang... sama2 dah keras. Ok lah tu...

Aku suka pergaduhan..? perpecahan..? hahahaha... kalau pakatan tak kesah kenapa plak aku nak kesah..? bukankah memecah belahkan perpaduan agenda orang Pakatan. Bukankah benih budaya seperti ini disemai oleh orang pakatan. Kalau ini pakatan nak..... nahh.. ambik ko..

/me lagi dan.. lagi dan lagi dan.. lagi dann.. dann lagi.. porahhh...

No comments:

Post a Comment