Garu kepala yang sudah bila baca artikel harakah. “ contohi MBSA haramkan produk seks.”
Melihat kepada trend hari ini, katanya seolah-olah perniagaan berunsurkan seks seperti rumah urut, produk-produk kesihatan untuk meningkatkan seks amat laris di pasaran serta mendapat sambutan orang ramai.
DPPWP, ujarnya bimbang produk serta perkhidmatan ini disalahgunakan oleh remaja untuk kepuasan seks semata-mata tanpa memikirkan implikasi lain seperti halal haram, kesihatan, gejala sosial dan lain-lain.
Kata beliau, sewajarnya perniagaan seperti itu diharamkan kerana ia mengundang kepada gejala sosial yang lebih parah kepada masyarakat hari ini.
Selain itu, tambahnya iklan-iklan yang memanipulasi wanita dengan berpakaian seksi juga wajar diharamkan.
Katanya, kadang-kadang sengaja tubuh wanita yang seksi dijadikan bahan untuk mempromosi produk sedangkan ianya tidak ada kena-mengena dengan produk tersebut. "
Kalau ikut apa yang diperkatakan (DPPWP), disini siapa yang galak mempromosikan seks..? cuba perhatikan disisi iklan harakah.? Dari dulu hingga kini.... walau dah mati pucuk... tapi masih terbayang seks... seks.. seks....
/me Kalau di harakah ada seluar dalam ajaib, di BB Bangi popular dengan spring return.
No comments:
Post a Comment