Friday, November 16, 2012

zuhud sungguh KP Pas



"Saya Nasrudin bin Hassan, nombor kad pengenalan 701124-11-5267, di amanah sebagai ketua dewan pemuda Pas malaysia, bertugas di tingkat dua pejabat pemuda jalan raja laut, isteri Wan Hamidah Wan Daud, tanggungan anak, enam orang, simpanan tunai rm 9,000 dalam akaun simpanan tetap.

isteri yang bekerja sebagai guru, pendapatan gaji isteri rm 4,000, elaun saya yang diberi oleh dewan pemuda Pas malaysia rm 2,500, rumah sewa yang disewakan dengan kadar rm 300. jumlah keseluruhan pendapatan saya sebulan rm 2,800, tanggungan, pinjaman perumahan, bulanan yang terpaksa dibayar oleh saya terhadap rumah yang saya miliki ialah rm 530 sebulan.

kenderaan rm 1,400 sebulan. sementara tanggungan isteri terhadap rumah yang dimiliki olehnya terpaksa di bayar rm 1,230 sebulan, itulah harta yang saya isytiharkan, yang saya miliki, sebagai satu gimik pelancaran atau deklarasi pengisytiharan harta yang Insyaallah selepas ini akan diikuti oleh seluruh ahli jawatankuasa dewan pemuda Pas malaysia," 
hahhahha.... zuhud sungguh ketua pemua Pas ni...

/me kete besor, anak ramai,  tapi gaji lebih kurang aku..?huhuhu...

No comments:

Post a Comment