Thursday, November 21, 2013

Anwar Raja Pembelit

Aku salah baca atau memang Anwar mabuk ketum. Semasa pru lalu, pakatan lantang menuduh umno menggunakan khidmat 40,000 bangladesh sebagai pengundi hantu. Sebentar tadi di lobi parlimen, Anwar menuduh 40,000 banglasia adalah propaganda blogger umno.
“Najib sebenarnya mengelirukan Dewan. Kita dah jelaskan dan kita buat semakan sama ada wujud atau tidak kenyataan begini.
“Dalam semakan kita tidak ada. Kita hanya temui tiga fakta berhubung isu penipuan pengundi,” katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.
Mengulas lanjut, Anwar berkata, jumlah 40,000 warga Bangladesh seperti didakwa Najib itu sebenarnya merupakan ciptaan blogger Umno.
Jelas kenyataan Ambiga, banglasia adalah ciptaan Anwar untuk memburuk-burukan umno. Bermati-matian penganut pakatan rakyat percaya bn menggunakan bangla. Anwar tanpa segan silu mengusung rakyat untuk #505 untuk menggulingkan kerajaan.
Apa kata pencaci pakatan rakyat.?

Penyokong Pakatan tidak mampu menyanyi negaraku.

Serius.... bagi aku, kewarasan rakyat Malaysia dirogol oleh Anwar tanpa rasa bersalah. Pariah sangatkah rakyat Malaysia sehingga ditipu hidup-hidup.?