Monday, February 17, 2014

Anwar ayah iblis, Pas anak syaitan

Pakatan terkaku apabila Anwar seperti seorang paderi memberi ucapan 'kutbah ahad" di sebuah gereja di Kajang. Politik tidak perlu peluru untuk menembak musuh. Berkatalah benar walaupun pahit agar ia mampu menghasilkan nilai politik yang menguntungkan.

Dewan ulama pusat repost kembali artikel lama bagi mengimbangi damage politik yang dibuat oleh Anwar. Sebelum ini, kenyataan Nazri Aziz berkenaan dengan valentines juga dikitar semula.


Salah satu golongan yang masuk syurga ialah pemimpin yang adil. Tanggungjawab pemimpin ialah melaksanakan tuntutan Islam. Aku tidak menolak kerajaan wajib untuk mewartakan semua pelajar memakai tudung.

Yea... sekarang semua kerajaan kena buat. Jika anak kena pukul di sekolah, kerajaan yang bertanggungjawab, apabila panduan denda di sekolah, kerajaan juga dipersalahkan. Semua beban kerajaan yang tanggung.

Dalam hal ini dimana perananan ibubapa.? Dah tau dah orang Islam, belikanlah anak tudung, pakaikan dia tudung.

Pas parti politik, jangan salahkan Pas jika tindak tanduk mereka berbelit macam orang politik. Mereka hanya berkuasa di negeri bermajoritikan melayu, negeri seperti Selangor, Pas hanya menjadi alas kaki parti Dap.

Kalau Pas parti menegakkan Islam. kenapa tidak disantau ayat Anwar yang mahu semua agama akan diangkat martabatnya seperti Islam.

Blogger pembangkang ini kapir ke muslim, sampai setuju kutbah Jumaat hendak diharamkan di Penang.

Negara Pakatan Rakyat
Siapa tahu, selepas selesai Anwar bagi khutbah Ahadnya, ada orang Kristian dari kalangan 1,500 orang yang hadir dalam program tersebut yang terbuka hatinya untuk menerima Islam sebagai agama mereka?

Poraahh..!!! Bukan orang kristian nak masuk Islam, tapi Islam mahu dijual oleh Anwar la bongokk.