Friday, March 14, 2014

Daulat Anwar negara dalam bencana.?

Sekarang kita diuji dengan pelbagai dugaan. Kemarau berserta panas melampau, kebakaran, jerebu, denggi, masalah bekalan air dan misteri kehilangan pesawat.

Misteri kehilangan MH370 dikaitkan dengan daulat Anwar. Timbul teori kehilangan pesawat MAS adalah konpirasi umno untuk mengalihkan isu Anwar.

Anwar benar bersalah atau dianiaya.?

Kerajaan boleh mempengaruhi keputusan hakim walaupun ketua hakim negara menafikan.


Penafian bekas ketua hakim, Tun Abdul Hamid Mohamad.



Keterbukaan dalam profession Tan Sri Abdullah tidak boleh dipertikaikan. Kalau dia menjadi peguam bela bersih, tidak ada sebab kenapa beliau tidak boleh menjadi ketua pendakwa.



Kenapa Anwar takut dengan Tan Sri Safee Abdullah sedangkan Karpal Singh seorang peguam bela yang paling handal di Malaysia.

Semua kenyataan yang dikeluarkan adalah teori politik, bukan dari konteks hujah kenapa Anwar tidak bersalah. Jika Anwar mempunyai bukti yang kuat, sudah pasti Karpal Sigh akan mengeluarkan kenyataan keputusan hakim berat sebelah dan zalim.

Alibi yang diberikan oleh Anwar tidak kukuh. Seperti dalam kes cinadoll, jika Anwar menunjukkan jam omega, cerita ini akan terus tamat.

Air mani bahan bukti makamah tercemar. Dalam hal ini, tidak ada kenyataan penafian air mani dalam bontot Saiful bukan air mani Anwar.



Pondan dan kes Anwar berlainan. Pondan menjual bontot atau golongan gay sedangkan saiful tidak ada pembuktian dia seorang gay.

Kenapa Saiful terlepas.?

Pada masa kejadian, mungkin keadaan rela dalam terpaksa. Boleh dikategorikan sebagai liwat paksa. Pernah dengar mangsa rogol dipenjarakan.?

Rela atau terpaksa bukan isunya. Isunya, adakah kejadian liwat itu berlaku atau tidak.


Apakah majlis peguam setuju Anwar memang melakukukan LIWAT.?


"Awak tak suka ke Anwar kene penjara.?". Rata-rata orang umno tahu Anwar mempunyai kecenderungan melakukan seks melalui lubang jubur. Tetapi mereka tidak mahu Anwar masuk penjara.

Selalu bermain dalam kepala aku. Kenapa Anwar suka pergi ke kondo-kondo. Malaysia bukan Hong Kong dimana parti tidak ada pejabat. Tidak cukup selamatkah Anwar merancang startegi politik di tropicana.?

Memyuskilkan aku, jumpa banker, jumpa kawan baik bersama isteri tetapi tidak ditemani kawan dalam parti atau keluarga. Bukankah Azizah presiden parti dan isteri beliau.? Alibi Anwar seperti direka.

No comments:

Post a Comment