Friday, February 7, 2014

Jangan lupa call amoi seputeh 019-3894050

Dah macam Jdt vs T-Team. Sama-sama report polis, akhirnya Jdt menang dengan kemenangan 3-0. Presiden T-Team sudah menjangkakan keputusan tersebut. So tidak perlu dipertikaikan. Hak membatalkan sesuatu perlawan bukan terletak pada pengurus atau ketua jurulatih, tetapi hak mutlak komisioner perlawanan.

Tidak dinyatakan samada pasukan T-Team dikenakan hukaman atau denda. Keputusan ini kurang adil bagi peminat yang hadir menonton perlawanan. Sepatutnya denda dikenakan bagi mengelakkan kejadian berulang.
Kemalangan yang melibatkan bas Jdt dengan sebuah kereta Myvi dilaporkan kelmarin. Bas ini dalam perjalanan ke Pahang bagi perlawanan skuad piala Presiden. Kemalangan ini kemalangan jalan raya dan tiada unsur sabotaj. Al-maklumlah, pasukan Jdt menjadi musuh semua pasukan sekarang ini.

Kalau kemalangan itu berlaku pada Teresa Kok, pasti berita kemalangan tersebut pasti lebih sensasi daripada Ng Suee Lim melanggar seorang murid hingga separuh mati.

Adun Kok Lanas Datuk Md Alwi Che Ahmad membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Baharu, tentang dakwaan beliau memfitnah Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok DAP.
Sekurangnya beliau berani menelefon 019-3894050. Siapa lagi pemimpin umno yang tampil mengherdik MP Seputeh.? Alang-alang isu tengah panas, bagi lencun aso tu.  Baru dia tahu tinggi rendahnya langit. Aku bukan anti cina, ramai kawan aku cina tapi hatinya taklah sebusuk Teresa Kok.


Takde masalah tuan, kalau memang dia kata malayu pegi mati, memang betul la dia babi.
Dalam hal yang berkaitan,Surendran bersama Zuraida hari ini menggesa agar pihak polis untuk menghentikan siasatan terhadap video yang dibuat oleh Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok.

Surendran memberi alasan bahawa tindakan itu membazirkan wang dan sumber dari rakyat dan mendakwa bahawa apa yang dilakukan oleh Teresa adalah tidak salah sama sekali mengikut Perlembagaan Persekutuan.

"Tuntutan kami (PR)adalah segera menghentikan penyiasatan ke atas video yang dibuat oleh Teresa Kok kerana tiada sebarang kesalahan yang dibuat.

"Semua laporan polis yang dilakukan hendaklah segera di digugurkan," katanya.

Inilah dikatakan badut politik dan rendahnya pemikiran pembangkang. Macam la pakatan tidak membazirkan duit rakyat. Siap suruh gugurkan laporan polis. Ko ingat negara ini bapak ko punya..!!!
Isu pemecatan sana-sini. Ramai lagi kakitangan awam masih berstatus kontrak. Pasti mereka panas punggung. Alhamdullilah... aku kerja tetap dan aku bersyukur dengan nikmatNYA.

No comments:

Post a Comment