Saturday, February 15, 2014

Kapir tak nak dipanggail kafir

Kafir tidak mahu dirinya sebagai kafir. link
Well, it is time the word 'kafir' be removed from the Malaysian vocabulary if we are sincere in wanting to repair the broken bridges between peoples of the different races, religions and cultures that have lived together in harmony for decades
Apa yang singh ini carutkan. Takan sampai satu hari nanti kafir-kafir kat Malaysia nak kerajaan edit Al-Quran. Yang paling best, ayat terakhir, dia nak MKPN mengambil berat isu ini. Then aku nak dengar apa kata bekas MP Temerloh yang paling poyoo.!!

Inilah bila orang Islam sendiri menjadi balaci kepada kafir. Harap sahaja kopiah sepikul atas kepala, tapi menjadi pekakas kafir memusnaskan Islam. Nasib baik dari dulu negara ini diperintah oleh umno, kalau tidak cuti Krismas sama dengan Hari Raya.

MPKN hanya membazirkan duit kerajaan. Mereka orang kafir tidak akan tunduk selagi mereka tidak menjadi kepala kerajaan. Dalam hal ini, kerajaan harus dipersalahkan. Najib lebih lembik dari Pak Lah. Kalau Tun masih menjadi perdana menteri, orang seperti sudah mati kena tanam.

Nak tukar perkataan kafir ini jadi apa.??? kalau tak nak dipanggil kafir, masuklah Islam. Ini ke pengertian Islam yang diterapkan oleh Pas. Sebelum ini merekalah yang mendabik dada, orang Islam semakin memahami Islam kerana dasar Pas.. uhh..