Sunday, February 2, 2014

Teresa Kok anjing... saya minta maaf

Provokasi seperti ini jika tidak ditangani dengan baik akan mengundang pelbagai reaksi. Pakatan memerlukan kekacauan untuk berpolitik. Oleh sebab itu mereka suka para penyokongnya membuat provokasi agar kerajaan tertekan.
Entah mengapa kerajaan boleh memansuhkan ISA, entah kenapa Najib masih mengekalkan Ghani Patail sebagai peguam negara. Samada menteri Najib tidak berkaliber atau mereka takut hilang jawatan. Hanya Mohamad Hasan dilihat ke depan menangani isu terkini. Walaupun Kedah belum tampak perubahan, namun pandangan Mukhriz lebih bernilai dari menteri kanan Najib.

Belum reda Teresa Kok memperkelehkan kepimpinan negara, Lim Kit Siang pula tampil mempertikaikan kandungan kutbah Jumaat. Apa ni..? Jika pemimpin menghayati rukun negara, kita tidak memerlukan pelan damai nasional yang dicadangan oleh Anwar atau Majlis Konsultasi Perpaduan Nasional yang menmbazirkan duit rakyat. Kalau perangai macam syaitan, lebih baik kita henjut syaitan-syaitan ini.

Teresa Kok anjing, Lim Kita Siang babi,.... opss... saya minta maaf. (lepas hina kita perlu minta maaf). Memang elok kita troll ramai-ramai, maki then kita minta maaf.

No comments:

Post a Comment