Thursday, October 8, 2009

mari kito mencarut ramai2

Hari ini aku nak jaki orang je. Bila si jujur bodoh bersuara, maka lawak bodoh la jadinya.

Menaikkan papan iklan dan sepanduk kempen dengan meletakkan wajah seseorang, kemudian tulisan yang mengherdik serta mencerca adalah perbuatan biadap. Walau tak wujud sekalipunlah apa-apa undang-undang khusus mengenainya, ternyata perbuatan provoksi Umno-BN ini adalah perbuatan tidak bertamadun sama sekali.

Aikk... cam marah je MP sekor ni. Takan caci cerca tu salah. Bukankah Nik Aziz pun cakap, Tuhan pun mencarut. Bukan mencaci mencarut tu budaya orang Pakatan ke..? Sejak bila En. Kamarul sedar mencaci mencarut budaya tidak bertamadun..? Nampak sangat Kamarul ini golongan orang yang tak bertamadun. POrrraah....~~!

Belum pernah dalam sejarah mana-mana pilihanraya kecil, keadaan ini berlaku apabila Umno-BN berkempen bukan sahaja mengajak pengundi memilih mereka, tetapi telah dengan jelas mencerca dan mengecam pihak lawan.

Tau pun. Ada selama ini umno mencarut..? Selama ini siapa yang mencarut..? kalau Umno tak pernah, mesti la Pakatan yang mencarut. Patutlah ekau marah yo... budaya ekau dah kena tiru. huhuhuhu.... sukanya aku dengan gelagat MP bangang ni.

Nak melakar apo eh... dah ekau bangang. Tak payah la nak cubo2. Sio2 yo den undi ekau dulu. Rupanya ekau bangang, langsung tak boleh pakai. Tau nak salahkan orang yo. Buek kojo tak pandai.

/me mencarut tu baju Pakatan.

No comments:

Post a Comment