Friday, February 28, 2014

Dimana jam omega Anwar.

Makamah berjaya membuktikan Wan Muhammad Azri adalah 'Papagomo'. Semua orang percaya dalam video tersebut ialah vip yang difitnah.

Sepatutnya plantif (anwar) membuat laporan polis untuk membuktikan dia bukan orang yang didalam video tersebut. Bukankah itu yang sepatutnya.

Kenapa papagomo yang disaman sedangkan Datuk Trio adalah orang yang mengaku secara terbuka bahawa mereka bertanggungjawab merancang, mendedahkan, menuduh dan menyebarkan bahawa lelaki dalam video tersebut ialah Anwar.

Kenapa Anwar tidak menyaman mereka bertiga.? Kalau seorang 100 juta, Anwar tidak perlu pergi ke Jepun mencari dana untuk prk Kajang.

'kote macam kote saya, tapi itu bukan kote saya."


Bro, satu dunia tahu orang yang menyebarkan video itu Datuk Trio, bukan papagomo. Ini style pembangkang. Bila Zahid mengherdik waratwan malaysiakini kerana suka memusingkan cerita, pembangkang mengutuk tindakan Zahid.

Bukankah taktik pembangkang lagi jijik dari pemimpin BN. Pembangkang mendesak agar laporan media dibuat secara telus. Teluskah mereka jika mereka hanya memilih soalan yang menjilat bontot mereka.?

Logik ke jawapan Rafizi " saman papagomo meliputi semua fitnah". Memang bangang bin bahalol orang yang menerima jawapan budak jambu ini.


No comments:

Post a Comment