Tuesday, March 4, 2014

Nabi pun kena politik dengan Anwar

Nasib baik semua orang tahu, Azizah bini Anwar.

"Saya orang Islam. Jesus bermaksud Isa. Saya tak kata Isa sahaja, saya kata Isa alaihissalam (sejahtera ke atasnya). Ada yang bertanya saya doakan untuk Jesus, saya kata ya, untuk Nabi Isa," katanya dalam kuliah Maghrib di Surau Al-Muqaddis, Kajang, malam ini.

Politik Anwar tahap tinggi, sampai Nabi pun dipusingkan 360°.

Ramai juga pemimpin umno menaiki tambang murah. Ia kurang dipromosikan berbanding dengan pemimpin pakatan.

Sebaiknya selepas ini, semua pemimpin dan pegawai kerajaan hanya boleh menaiki tambang murah. Ia baru mencerminkan pentadbiran yang menyeluruh.

Apa yang dibuat oleh orang politik bukan boleh dipercayai. Kena pula mereka yang mahu bertanding jawatan dalam parti.

Syiah: Iran bertindak balas, Umno mengaku silap

Kerajaan salah kerana memerangi Syiah.? Iran negara Islam dan secara luaran mereka bercakaran dengan amerika. Tetapi pada hakikatnya negara tersebut adalah penyokong amerika.

Mungkin Pas sependapat dengan Khalid Jaafar.



Robert Kuok terkenal dengan jolokan raja gula, ramai tidak tahu dia merupakan pedagang minyak sawit mentah. Salah satu kenapa kerajaan banyak menolong Tan Sri Mokhtar, orang cina tidak boleh dipercayai. Robert Kuok mahu menyerang msm.

Ramai bilioner orang cina lari dari Malaysia walau kekayaan itu dibantu oleh kerajaan. Seburuk-buruk orang melayu mereka tidak melarikan kekayaan mereka dari negara ini.

Orang melayu lebih suka orang cina kaya daripada melayu kaya.

No comments:

Post a Comment