Wednesday, December 4, 2013

Erma Fatima bayar saman dengan syiling 5 sen

Peminat hiburan tanah air tahu, Erma kalah dalam tuntutan saman baru-baru ini.

Makamah mengarahkan agar penerbit filem, Erma Fatima membayar baki 40% bayaran kepada pelakon Rabeca Nur Islam.  Rabeca mendakwa Erma gagal menjelaskan baki bayaran lakonannya dalam drama Dejavu di Kinabalu.

Baru-baru ini Erma ada menyindir dalam laman sosialnya, walaupun beliau kalah dalam makamah, dia akan menuntut haknya dalam makamah akhirat. Menurut Erma, watak Rabeca ditamatkan lebih awal dan dia sudah membayar semua hasil lakonan pelakon tersebut. Tambahnya, dia wajar membayar apa yang pelakon itu lakonkan dan bukan keseluruhan episod drama tersebut.

Pertengkaran Rabeca Nur Islam tidak berakhir di situ. Erma Fatima membayar saman tersebut dengan mengunakan wang syiling 5 sen berjumlah RM 11,200 berserta sebuah kitab Al-Quran.

Rabecca terkejut merima wang saman  Erma dalam bentuk syiling 5 Sen.

“Apa maksudnya itu apabila dia (Erma) membayar wang saman dengan cara begitu? Adakah dia masih tidak berpuas hati dengan kekalahannya di mahkamah? Kenapa dia perlu menghantar kitab Al-Quran kepada saya seolah-olah ingin sindir saya?,” katanya yang menghubungi mStar Online di sini pada Selasa

No comments:

Post a Comment