Friday, January 24, 2014

Anas Alam Faizli pilihan Nurul Izzah

Kalau tidak menipu bukanlah orang politik. Kalau cerita peribadi pun dia tidak mampu untuk jujur, apatahlagi cerita politik. Memang aib tidak boleh didedahkan, tapi kalau mendedahkan aib orang itu baik kah..?

Kalau sebelum ini mereka suka mendedahkan, so jangan pula marah dengan pendedahan seperti ini. oOOpss... cerita peribadi adalah hak peribadi. Sejak bila ada terma seperti itu.
Gambar lelaki disebelah CheguBard ialah bakal suami Nurul Izzah. Ini didedahkan sendiri oleh blogger pakatan.  Anas  didakwa 10 kali lebih hebat berbanding dengan suaminya sekarang. Mungkin kejantanan Raja Ahmad Shahirr kurang menyerlah, sebab itu ahli parlimen Pantai ini mencari jantan lain.

Isteri yang baik, tidak ada lelaki lain selain suaminya. Nurul Izzah masih bergelar isteri, macam mana dia sudah ada pengganti.? bukankah ia dianggap curang.
Tak sangka blogger pakatan percaya suami Nurul Izzah suka main belakang. Mungkin itu ilmu yang diturunkan oleh Pak mertuanya. Penyokong Pakatan sahaja yang percaya pemimpin Pakatan tidak menyalahguna kuasa. Ramai yang jobless, tapi hidup mewah.
Nurul Izzah dikatakan menghadapi sedikit masalah dengan sikap suaminya yang terkenal sebagai kaki minum, kaki perempuan dan ada ura-ura menyebut, turut terbabit dengan hubungan sejenis juga.
Suami Nurul Izzah sekarang, Raja Ahmad, tidak begitu terlibat dalam politik dan dikatakan lebih banyak menggunakan kedudukan Anwar sebagai Penasihat Ekonomi Selangor dan Nurul Izzah sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai untuk kepentingan dirinya sahaja.

No comments:

Post a Comment