Sunday, January 19, 2014

Mereka memang patut diajar

Cina ini ditumbuk kerana mengeluarkan kata kesat "melayu bodoh" kepada peserta perhimpunan di Penang tempoh hari.

Memang melampau mereka sekarang ini. Jangan sampai nanti lu orang mau keluar rumah pun takut. Facebook dia sudah dipadam kerana ramai yang mengutuk dan mengancam dia. Siapa yang terserempak dengan cina babi sial ini, jangan lupa bagi pengajaran.


Semenjak ISA dimansuh, bermacam-macam kenyataan yang boleh mengancam ketenteraman. Apa langkah kerajaan dalam menangani isu seperti ini. Cukupkah sekadar memberi amaran.? Oleh kerana Majlis Konsultasi Perpaduan Negara dianggotai oleh mereka yang tidak berpengalaman, adalah lebih baik Najib meletak jawatan.
Kenapa harus marah kepada Dap. Memang prinsip dia mahu menjatuhkan melayu. Sebelum kita marah dengan sindirin mereka, lebih baik ahli umno bermuhasabah. Mengapa harus mempertahankan Najib sedangkan beliau ternyata gagal serba serbi.
Alasan peguam umno menarik balik saman adalah alasan kangkung. Ahli umno dipersendakan oleh pemimpin mereka sendiri. Kita sokong pemimpin tetapi bila bab buat kerja semuanya hampeh. Pemimpin hanya tahu untuk memenuhkan poket sendiri. Anak boleh beli rumah berjuta-juta, ahli umno di kampung hanya disumbat oleh kangkung. porahhh...!!!

No comments:

Post a Comment