Wednesday, February 5, 2014

Menteri besar pun ditolak, ado hati nak jadi PM.

Rasa macam nak tampor laju-laje je.

Sembang politik sarkas maka kita pun seperti menonton sarkas. Pas tidak bersetuju sekiranya Anwar menggantikan Khalid Ibrahim. Apa jadahnya Pas tidak setuju kalau Anwar menjadi menjadi Menteri Besar Selangor.?

Khalid Ibrahim lebih hebatkah.? Kalau Khalid Ibrahim lebih dinamik daripada Anwar kenapa tidak melantik Khalid menjadi perdana menteri.? Atau Pas tidak menyenangi perangai Anwar?

Tidak setuju tapi masih menjilat bontot Anwar. Adoi... apalah tololnya orang Pas ini. Kata Anwar pemimpin bertaraf dunia, tapi apabila mahu ditabal menjadi menteri besar tak nak pula. Wayang kulit apakah yang Pas mainkan ini.?
"AMK Johor menyelar kenyataan yang dibuat oleh Ketua Pemuda PAS yang tidak bersetuju sekiranya Datuk Seri Anwar diangkat sebagai menteri besar Selangor sekiranya beliau menang. Kita tidak nampak sekiranya Datuk Seri Anwar diangkat ke jawatan itu akan memudaratkan rakyat Selangor itu sendiri
Kalau Pas tidak setuju Anwar menjadi menteri besar Selangor, kami orang umno lagi tidak setuju Anwar menjadi perdana menteri.

No comments:

Post a Comment