Monday, October 12, 2009

mengata orang walhal diri sendiri penuh dengan taik

Mungkin lepas ini BN boleh meletakkan pemimpin-pemimpin yang ada salah laku moral yang cukup jijik pula sebagai calon dan mungkin rakyat boleh menerimanya. Perkara ini (meletakkan calon jijik yang tidak bermoral) sebagai pemimpin) bukan perkara asing di negara luar dan ia boleh dicuba BN di Malaysia selepas ini. Mungkin lepas ini BN boleh meletakkan kepala gangster, ketua perompak, ketua sindiket judi, pelacur, ketua ajaran sesat dan penagih dadah tegar sebagai calon mereka dalam sesuatu pilihanraya. Kriang

Hahhaha…. Bilamana Salahuddin Ayob menutup cerita "Hari ini hari yang malang dan gelap bagi Malaysia, kerana ikon rasuah diterima dalam pilihan raya,".

Aku nak tergelak sebenarnya. Kena plak membaca tulisan budak kriang. Nak mengata BN tu pandang2 la skit. Bukankah dalam pakatan sendiri sudah ada ketua gangster.? Umno tak komplen pun. Kalau orang dalam tahanan boleh menang, dan diterima oleh orang Pakatan….. kenapa harus mengata Umno. Nampak sangat orang Pakatan ini hatinya buta.

Kalau umno mencalonkan bekas banduan. Salah ke..? berapa ramai bekas banduan jadi YB. Anwar sendiri bekas banduan. Kenapa orang pakatan tidak mempersoalkan.? Memang malang untuk orang Malaysia, bila akal pembangkang otaknya sedikit mereng dan lidah bercabang.

oPPPss.. sory2 pendekar. Aku rasa betul kot pendapat nko. Kalau Pakatan boleh buat, kenapa tidak umno. Adun ala2 pelacur pun boleh diterima orang….. mengapa Umno tidak mencuba. Aku harap Najib dapat mempertimbangkan pendapat pendekar ini. Sungguh bernas pendapatnya. Malah aku setuju benar, bila ketua ajarat sesat diletakkan calon. Mengapa tidak…. Kalau Pas boleh melabelkan PAS itu sama dengan Islam… bukankah itu sudah terpesong. ISLAM ITU PAS ??? Bukankah Islam itu Unggul ke..? berdiri dengan sendirinya.?? Huh….

Kalau orang Bagan Pinang menyokong perasuah, maka orang Permatang Pauh pula menyokong kaki liwat..?

/me Kamaruddin Jaafar bapak segala rasuah.... masuk Pas jadi maksum dan masuk syurga.

No comments:

Post a Comment