Monday, October 19, 2009

Piala Malaysia

“Dulu aku sanggup jalan kaki pergi stadium. Sekarang la ni aku tak tahu sorang pun pemain. Sape yang layak suku akhir piala Malaysia.? ”

Itu sembang2 kosong ngan ipar duai aku. Walaupun mereka semua tak ambik port bola sepak tempatan, namun dalam hati kecilnya masih sayang akan bola tempatan. Kalau tidak masakan mereka tahu Piala Malaysia ke peringkat suku akhir.

Dalam hal ini, siapa yang harus dipersalahkan..? peminat atau FAM itu sendiri..?

Aku malas nak sembang panjang. Aku Cuma berharap sangat agar Fam segera mengubah polisi pemain import. Fam mengambil langkah kebelakang. Sekarang ini semua pasukan mengalami masalah kewangan. FAm tidak boleh menyalahkan pasukan yang bertanding. Seharusnya Fam yang harus dipertanggungjawabkan.

/me minda pengurusan Fam seperti orang duduk dalam gua.

No comments:

Post a Comment