Monday, October 12, 2009

ulasan bangang.

Kemenangan besar Pakatan rakyat di Permatang Pasir adalah kerana bilangan undi pos yang kecil iaitu sebanyak 8 undi sahaja dan SPR telah ditegur oleh Najib lantarannya. Najib menyindir SPR dengan berkata "Saya tahu kenapa BN tewas di Permatang Pasir." bangang

Inilah ulasan blogger pakatan yang mampu ditulis. Menyalahkan atau memutar belitkan hal. Takan Najib hanya menyindir SPR, bukan ke pakatan dok melalak SPR agen kerajaan. Kalau agen kerajaan, taklah najib cuma menyindir. Apalah bongoknya nko ni.

Kerajaan teruk kerana mengundi tentera. Agak2 apa akan jadi kalau pakatan memerintah negara.? Kalau ahli Parlimen PKR dipaksa menandatangani surat perletakkan jawatan, YB Pas dipaksa cerai 3, apa agaknya akan jadi kepada tentera..?

Susah sangat ke untuk menerima kekalahan.? Hebat sangat ke Pakatan ni. Senang cerita macam ni la wahai pakatan bongok dan biul. Nape ko tak ikut resmi bila kambing masuk kandang.

Nkorang ingat orang PD ni suka gaduh2 ke..? Ko ingat orang PD takde tolor ke..? Datang tempat orang suka2 hati nak buat onak. Aku ada peduli ke sape yang buat provokasi.? Kalau nkorang boleh buat mengapa plak umno tak boleh..?

Ko ingat dengan mengimpot samseng2 orang PD gerun ke..? weii... pegi jalan la..... Kelantan, Terengganu boleh la bikin.... orang Negeri Sembilan orang beradat bukan puak yang suka bergaduh.

Nape ko tak cakap je penipuan yang pakatan rancang memakan diri sendiri..? Kenapa ko tak cakap itulah balasan Allah pada orang yang suka menipu dan memfitnah. Allah bagi cash kat nkorang. Ada otak fikir la sedikit. Asyik nak fikir dengan lutut. Inilah jadinya.

/me jahil betul otak mereka ini.

No comments:

Post a Comment