Wednesday, June 4, 2014

Dyana Sofya tinggal serumah dengan lelaki cina

Aku tidak membaca sangat isu yang dimainkan semasa Prk Teluk Intan. Tetapi tidaklah meninggalkan terus minat membaca.

Sepanjang kempen, seingat aku hanya satu isu agak was-was. Dyana menggesa kerajaan membuka RAMD kepada semua kaum. Komen itu diulas oleh shahpaskal.

Aku tidak membaca blog pro umno yang menuduh Dyana kaki mabuk dan perokok. Isu yang dimainkan oleh mereka hanya berkisar kepada pengkhianat bangsa termasuk penglibatan beliau dalam perkasa.

Gambar ini hanya dikeluarkan oleh beberapa blog pro umno. Dikatakan gambar ini dibuat oleh blue army dan bukan dihasilkan oleh blog upahan umno.


Masakan dengan komen sebegini ibu Yammy touching.?

Pilihanraya boleh diibaratkan seperti peperangan. Apa isunya.? Yammy Samat ahli umno tetapi kerana anaknya jiwa Dap semakin dekat dihati.


Jika ibu Yammy masih bersemangat mahu menyaman blog pro umno, ibu Yammy boleh saman blog Theunspinner yang menuduh anak tunggal ibu Yammy bersekedudukan dengan lelaki cina.

Rumah di atas adalah rumah yang diduduki Dyana di Johor Baru beralamat di No. 98,Jln Jasa 41, Tmn Rini Hill Mutiara Rini.

Oleh kerana Yammy tahu serba serbi mengenai anaknya, bolehkah Yammy beritahu siapa lelaki yang bernama Ooi yang duduk bersama Dyana berdua-duaan tanpa orang lain dalam rumah sebesar itu?

Sumber beritahu lelaki itu juga pembantu khas Lim Kit Siang. Pembantu atau penyedap?

Hai Melayu .... bila lelaki dan perempuan berdua-duaan dalam satu rumah, orang ke 3 adalah setan yang menggoda. Bukankah ini kerja haram?

Padanlah Dyana takut pada hudud. Kalau tak percaya, hp Ooi itu adalah 012 xxx9775...betul ke tidak?

Hanya nak beritahu Yammy dan RBA,

Kalau nak main peribadi, kami boleh tapi tak main. Oleh  sebab butiran ini dikeluarkan lepas PRK, hanya menunjukkan kami tak main kotor macam RBA.

Hanya gambar bikini untuk test power.Lain tu semua kerja kotor RBA.

No comments:

Post a Comment