Wednesday, July 24, 2019

Dalam cermin terlihat Anwar

Suruh dia cermin dulu, Azmin menjawab spontan apabila ditanya pemberita. Sifat cermin amat sesuai untuk mereka berdua. Citarasa mereka sama, yang berbeza seorang suka bermain di atas dan seorang gemar manja dibawah.

Allah melarang keras perbuatan kaum Nabi Luth. Kita ada pilihan untuk memilih pemimpin, mengapa harus memilih mereka berdua jika kesucian mereka benar meragukan.?


Orang hanya melihat dari sudut kewajaran apabila seorang perempuan membuat laporan polis kerana negro membuka kondom semasa berzina. Orang seakan² menerima zina itu biasa, sedangkan zina adalah dosa besar.

Sekalipun Anwar dan konconya adalah dalang disebalik penyebaran video intim, sebagai orang muslim wajib kita menolak Azmin jika benar beliau adalah pasangan Haziq. Jika Azmin ditolak kerana mengamalkan semburitan, dalam cermin terlihat wajah Anwar.

Kita lantang menolak lgbt tetapi masih ramai menyokong pemimpin pengamal seks songsang. Apabila dalam bicara kita lebih gemar kepada mencari helah maka akan berduyun² ramainya berada dalam kesesatan.

Mencari kebenaran adalah dituntut, was-was perlu dijauhi, yang haram perlu ditegah kerana Allah telah memperingati bahawa Islam itu adalah jalan yang lurus.

No comments:

Post a Comment