Tuesday, July 16, 2019

mengunyit, merogol, menghasut , menerima rasuah ada pada PH tapi mereka tetap suci

Sedangkan perbicaraan kes dera amah sampai mati ditarik balik tak pelik kalau perogol dilepaskan. Dengan kecantikan amah ni, korang rasa pecaya ke apek ni tak merogol?


Polis telah menahan 6 orang termasuk pelakon semburitan bagi membantu siasatan aktiviti merakam dan mengedar. Rakyat tidak peduli siapa mengedar tapi rakyat mahu tahu benar atau tidak pelakon itu Azmin Ali dan Haziq, itu sahaja.

Kit Siang begitu tegas mengugut AG tentang manifesto PH. Adakah manifesto PH lebih tinggi martabatnya dari undang-undang negara.? Apabila undang² dibawah kaki orang politik, patutlah kes banglo ditarik balik walau dalam perbicaraan sementara rafizi boleh bergembira dengan semua keputusan makamah.


Setakat 31 Mei hanya RM1.5b belum dibayar balik oleh kerajaan, tetapi menteri kewangan menyalak seperti anjing kepanasan. Untuk rekod BN sudah tidak menjadi kerajaan semenjak 10 Mei. Menipu, memfitnah dan manipulasi adalah kepakaran PH.

Seorang ahli majlis dari PKR membuat laporan polis seorang Adun telah membocorkan minit mesyuarat exco bagi mendapatkan habuan dari dua syarikat. SPRM senyap sunyi disebabkan oleh Adun Kuala Kurau dari team mereka. Dalam parti ada parti, itulah PKR.

UMNO sekali silap akan dicerca, ironinya semua keburukan ada parti PH yang buruk tetap umno.  ðŸ˜…😅

No comments:

Post a Comment