Saturday, July 13, 2013

India sudah berani pukul melayu

Samseng India selalu dibela. Sebab itu mereka naik lemak. Sekarang keling berani pukul melayu. Melayu nak diam ke..?????

Kita nak tengok, mana pemimpin yang akan menyebelahi thambi-thambi yang tunjuk samseng dan telah merusuh tetapi akhirnya kena balun dengan sekumpulan lelaki Melayu di Rumah Pangsa Rebana dan Taman Kelang Utama, Bukit Raja, Kelang.

Kejadian bermula apabila Mohd Syukri bin Sairun, 24, yang bekerja di Majlis Perbandaran Kelang telah ditetak di Jalan Sungai Keramat 2, Taman Kelang Utama telah terbabit dengan satu kemalangan. Mohd Syukri dan adiknya yang menunggang sebuah motosikal untuk menunaikan solat di masjid telah dilanggar dari arah belakang oleh sebuah kereta.

Kemalangan tersebut telah mencetuskan perang mulut. Seorang lelaki India yang memandu kereta tersebut telah keluar dari kereta dan membawa sebilah parang sebelum menetak mangsa di kedua-dua belah tangan dan kepala.

Apabila melihat mangsa rebah, lelaki India tersebut terus masuk ke kereta dan memecut meninggalkan tempat kejadian.

Mohd Syukri yang tidak sedarkan diri telah dihantar di Zon Merah HTAR Kelang.

Lelaki India yang melakukan perbuatan tersebut berusia dalam lingkungan 20-an, berbadan kurus sederhana tinggi, menaiki sebuah kereta Proton Saga Iswara berwarna biru dan bernombor pendaftaran BEG 8868.

Kejadian berlaku pada 10 Julai lalu.

Tindakan kejam lelaki India berkenaan telah mencetuskan kemarahan di kalangan pemuda-pemuda Melayu, sekaligus mewujudkan ketegangan di kawasan berkenaan. Dalam usaha untuk mencari suspek, sekumpulan pemuda Melayu telah ke Rumah Pangsa Rebana.


Tiga kejadian ganas telah berlaku. Seorang lelaki India bernama Kamalan Gasan, 26, telah ditetak pada bahagian kepala dan dirawat di Zon Merah (kritikal). Seorang lelaki India, Nithiaraj a/l Sennasamy mengalami kecederaan ringan. Manakala seorang lagi mangsa adalah seorang lelaki India yang mempunyai status serta butiran latar belakang yang meragukan.

Berdasarkan laporan di lokasi, kejadian tersebut berlaku pada 11 Julai 2013 lebih kurang jam 11:30 malam. Tiga laporan polis telah dibuat apabila seorang pengadu, membuat laporan polis apabila 3 orang anak saudaranya telah dipukul oleh sekumpulan lelaki Melayu seramai lebih kurang 100 orang (TAMIL PUNYA ANGKA) bersenjatakan batang besi, kayu, parang dan pisau (PENGARUH FILEM TAMIL).

Dikatakan pemuda-pemuda Melayu tersebut turut membakar sebuah motosikal milik mangsa.

Manakala seorang lagi pengadu, Muthamimaran a/l Manimaran yang berusia 16 tahun, membuat laporan kononnya semasa dia dan seorang kawannya bernama Ganesran a/l Sekaran berada di Pasarayan Econsave Kelang, mereka telah diserang oleh sekumpulan lelaki Melayu lebih kurang 30 orang bersenjatakan kayu dan besi.

Pengadu dan kawannya telah dipukul oleh suspek-suspek dan mendapat kecederaan di bahagian kepala.

Manakala pengadu ketiga, Murugan a/l Verappan, 55, membuat laporan kononnya semasa dia berada di rumah, dia telah diberitahu anaknya bernama Prakash telah dipukul oleh sekumpulan lelaki Melayu seramai 10 orang dan motosikal anaknya telah dibakar.

Bagaimanapun, tiga orang lelaki yang menjadi suspek, dan telah dikenalpasti bukannya MELAYU, sebaliknya tiga orang India.

Mereka adalah Thinesh a/l Paramasivam atau lebih dikenali sebagai MUKOI dan beralamat di Taman Sentosa Baru Kelang. Seorang lagi adalah Gobiraj a/l Paramasivam yang merupakan adik suspek pertama. Manakala suspek ketiga pula adalah Amaran a/l Kesavan atau lebih dikenali sebagai MARAN, yang beralamat di Taman Kelang Utama.

Tiga laporan polis awal yang telah dibuat sebenarnya berpunca dari satu kejadian pada 11 Julai lalu lebih kurang jam 7:30 malam di mana seorang lelaki Melayu yang berniaga di Pasar Malam Kelang Utama telah diugut oleh seorang lelaki India dan suspek menyepak serta menaburkan makanan peniaga Melayu tersebut.

Dua kejadian tersebut iaitu kejadian di Pasar Malam dan cubaan membunuh ke atas Syukri membuatkan pemuda-pemuda Melayu berkenaan tidak dapat menahan sabar lagi.

Sebenarnya bagi sesiapa sahaja yang tinggal di Kelang Utama, pastinya sangat tahu tentang perangai anak-anak India di kawasan berkenaan. Mereka tidak sahaja berlagak samseng tetapi juga beranggapan bahawa Melayu-Melayu di kawasan tersebut sebagai mangsa mudah mereka, sama ada menerusi rompakan, peras ugut dan sebagainya.

Beberapa kejadian cabul dan rogol juga membabitkan thambi-thambi di kawasan tersebut ke atas kanak-kanak, gadis dan wanita Melayu, sudah berlaku berkali-kali.

Sebelum kemenangan Pakatan Rakyat dahulu, thambi-thambi yang tinggal di rumah pangsa tersebut, tidaklah sesamseng dan berlagak besar kepala seperti sekarang. Namun kemenangan besar Pakatan Rakyat di kawasan tersebut, ditambah pula dengan para pemimpin Pakatan Rakyat yang sangat membela perbuatan jenayah thambi-thambi berkenan, akhirnya mencetuskan seperti apa yang berlaku sekarang.

Pastinya, jikalau pihak berkuasa tidak mengambil tindakan pantas dan tegas, akan berlaku sesuatu yang lebih kejam di kawasan berkenaan. Apatah lagi dengan remaja-remaja thambi yang tidak sahaja samseng, bahkan beranggapan mereka sangat kebal dan tidak akan disentuh oleh sebarang undang-undang.

Gambar di atas adalah MOHD SYUKRI BIN SAIRUN YANG MASIH TIDAK SEDARKAN DIRI selepas ditetak pada bahagian kepala dan kedua-dua belah tangannya oleh samseng India Taman Kelang Utama!!! flyingkick

7 comments:

  1. BN UMNO//dah semakin kurang peminat

    ReplyDelete
  2. Melayu Klang kena bersatu..balun semua India tu..kalau tak ..bakar je.

    ReplyDelete
  3. Politik tolak tepi, india keling pariah mcmnie patut bakar jer rumah...wahai polis melayu, gunakan kuasamu dan tolong melayu sesama melayu! Perkauman mmg penting untuk menjaga sesuatu kaum itu...bak kata dlaam alquran, tiada siapa akan selamatkan kaum itu kalau bukan dari kaum itu sendiri...kaum itu adalah Melayu! Hidup Melayu! Allahuakbar!!!!! Tonite we eat in hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. woi keling pukimak..da orang bagi tumpang tempat tinggal lagi lu banyak bunyi..lu tahu ka dulu lu punya moyang kasi konket di malaysia sebab lu punya negara xda tempat mahu konket n nak makan pun susah..skrg lu lagi mau menyalak sama melayu ka?..ini malaysia melayu pegang maaa..keling apa ada?..hahahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita bukan tumpang di negara ini ekau org masa British tiada cakap kita penumpang skg penumpang dah bangun negara skg cakap negara bangsa ekau kalau kita takda macam bangladesh lah negara ini sila fikir

      Delete
  6. Dia punya hari dia pikir dia tak mati...rogol, rompak ssuka hati kan?tunggu tengok kite punya hari pulak...

    ReplyDelete