Thursday, January 30, 2014

King Jason

King Jason

Salam bro
gua datang bawak info dari UAE lagi nih. haha

antara faktor rendah nya indeks jenayah di Dubai : 

Teksi wanita (warna pink) dikhaskan utk wanita dan diwujudkan utk hormati privacy kaum wanita. 

driver pun wanita


aritu aku smpai je airport, mane2 wanita yg tunggu teksi, diorang akan bg priority.

laki naik teksi lain la bro.

* Malaysia? balun je teksi mane pun ko pompuan ke laki ke. psl tu ada kes driver teksi rogol penumpang wanita. kbye


Motif : Samada pelapor berkongsi cerita atau mahu memburukan kerajaan. Ia memang berniat memburukan kerajaan,. (King Jason agen pembangkang )

Di radio Bernama- Tun Mahathir ada menyebut, kegagalan beliau sewaktu mentadbir kerajaan ialah mendidik atau menukar pemikiran orang Malaysia.
Koc wanita disediakan untuk perempuan, tetapi ramai 'perempuan' yang ada telur di celah kangkang duduk di koc ini. Gambar ini sepatutnya tidak disencoredkan. Biar dia malu dengan seluruh warga Malaysia. Tak beradab.!!
Menjadi amalan rakyat Malaysia memakir kenderaan di parking orang cacat. Anggap orang yang suka memakir di pakir ini cacat otaknya.

King Jason seperti mengagungkan UAE, mungkin kerana dia terpesona dengan kekayaan negara tersebut. Aku lebih suka dengan pandangan Tun Mahathir berkenaan dengan wawasan 2020. Walau negara Arab kaya dimana pendapatan negara mereka lebih dari negara maju, mereka tidak diiktiraf sebagai negara maju.

Jika kekayaan UAE dibandingkan dengan Malaysia, mereka adalah golongan yang tidak waras. Mereka kata kita ada minyak, UAE pun ada minyak. Aku kata, ok. Aku tidak pandai mematikan hujah.

No comments:

Post a Comment